Συχνές Ερωτήσεις
Τι είναι το lovel.gr

Το lovel είναι μια πλατφόρμα που εστιάζει στην διαδικτυακή αγορά και πώληση χειροποίητων προϊόντων. Ουσιαστικά είναι μια διαδικτυακή βιτρίνα για ταλαντούχους δημιουργούς από κάθε γωνιά της Ελλάδας που θέλουν να πουλήσουν τα μοναδικά προϊόντα τους online! Είναι κατά μια έννοια μια κοινότητα με κοινό χαρακτηριστικό την αγάπη για κάθε τι χειροποίητο. Κάθε συνεργάτης μας μπορεί εύκολα, νόμιμα και οικονομικά να πουλήσει τις δημιουργίες του χωρίς συνδρομές ή μεγάλες χρεώσεις.

Τι μπορείς να βρεις στο lovel;

Οι βασικές κατηγορίες δημιουργιών που μπορείς να βρεις στο lovel είναι κοσμήματα, ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ, διακοσμητικά, είδη για το σπίτι, είδη γάμου και βάπτισης, εποχιακά, έργα τέχνης. Φυσικά με τον καιρό μπορεί να προστεθούν ή και να καταργηθούν κάποιες κατηγορίες ή υποκατηγορίες προϊόντων ανάλογα την ζήτηση καθώς και την προσφορά.

Πως αγοράζω;

Όπως σε κάθε διαδικτυακό κατάστημα μπορείς εύκολα να βρεις τα προϊόντα που σου αρέσουν, να τα προσθέσεις στο καλάθι σου μέσα από τη σελίδα κάθε προϊόντος και να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου.

Αν έχεις απορία για κάποιο συγκεκριμένο προϊόν μπορείς να επικοινωνήσεις μέσα από τη σελίδα του κάθε προϊόντος με τον δημιουργό μέσα από την ειδική φόρμα επικοινωνίας.

Μετά από κάθε παραγγελία που θα κάνεις θα λάβεις ένα email επιβεβαίωσης με τα στοιχεία της παραγγελίας σου.
Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα λάβεις στα στοιχεία που έχεις εσύ ορίσει τις μοναδικές χειροποίητες δημιουργίες που έχεις παραγγείλει.

Χρειάζεται εγγραφή για να αγοράσω;

Όχι απαραίτητα. Έχεις τη δυνατότητα να πραγματοποιήσεις μια παραγγελία χωρίς να δημιουργήσεις λογαριασμό (πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου θα ερωτηθείς αν θέλεις να δημιουργήσεις λογαριασμό ή αν έχεις λογαριασμό να βάλεις τα στοιχεία σου)

Γιατί να κάνω λογαριασμό;

Μπορείς πολύ εύκολα να δημιουργήσεις έναν λογαριασμό στο lovel.gr και είναι εντελώς δωρεάν. Ουσιαστικά αυτό που σου προσφέρει ένας λογαριασμός είναι ότι μπορείς να προσθέτεις αντικείμενα στα αγαπημένα σου καθώς και να βλέπεις το ιστορικό των παραγγελιών σου μέσα από την διαχείριση του λογαριασμού σου. Φυσικά μπορεί μελλοντικά να υπάρξουν τυχόν προσφορές ή διαγωνισμοί για τα εγγεγραμμένα μέλη του lovel.gr

Πως μπορώ να δω τις παραγγελίες μου αν έχω λογαριασμό στο lovel.gr

Πρέπει να είσαι συνδεδεμένος με το λογαριασμό σου για να μπορείς να δεις τις παραγγελίες σου. Αφού συνδεθείς, πατάς στο menu χρήστη (θα δεις το όνομα χρήστη σου) πάνω δεξιά στην οθόνη και διαλέγεις ‘Παραγγελίες’ για να δεις το ιστορικό παραγγελιών σου.

Ξέχασα τον κωδικό μου. Τι κάνω;

Ας πρόσεχες. Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα από εδώ και πέρα και θέλει μια μεγάλη σειρά από δράσεις ώστε να επανέλθει.
Φυσικά και αστειευόμαστε! Πηγαίνοντας στην σελίδα σύνδεσης χρήστη υπάρχει μια επιλογή κάτω από το κουμπί ‘Σύνδεση’ (Ξέχασες τον κωδικό σου;) όπου βάζεις το email σου και άμεσα θα λάβεις έναν σύνδεσμο link για να δημιουργήσεις έναν νέο κωδικό σύνδεσης.

Πως μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου;

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μας στείλεις ένα email από το email που έχεις δηλώσεις στο lovel.gr με το όνομα χρήστη σου και την επιθυμία σου να διαγραφεί ο λογαριασμός σου στο lovel.gr
Μόλις το λάβουμε θα σβήσουμε τον λογαριασμό σου άμεσα.

Ενημερωτικά email (newsletter)

Γενικά το newsletter είναι ένας ΠΑΡΑ πολύ καλός τρόπος να προωθεί κάποια σελίδα προσφορές, ενημερώσεις, εκπτώσεις τελευταίας στιγμής και άλλες ιστορίες προς τους πελάτες της. Αυτά τα απίστευτα ενοχλητικά popups που πετάγονται εκεί που δεν το περιμένεις (και λες τι έκανα πάλι) σε μια σελίδα και σε παροτρύνουν να γραφτείς για να λαμβάνεις τις τόσο σημαντικές προσφορές που απορούμε μέχρι τώρα πως μπορούσες να ζεις χωρίς αυτά!

Το lovel.gr ΑΝΤΙΠΑΘΕΙ τα newsletter. Πέραν από κάποιες σημαντικές ενημερώσεις που μπορεί να χρειαστεί να σταλούν (κυρίως για θέματα ασφαλείας αν ποτέ προκύψουν) δεν πρόκειται ποτέ, ΠΟΤΕ όμως να λάβεις από εμάς newsletter προωθητικού χαρακτήρα.

Αν θέλεις να μαθαίνεις νέα μας μπορείς είτε να διαβάζεις το blog μας είτε να μας ακολουθείς στα social. Facebook Instagram

Ασφάλεια Συναλλαγών και προσωπικών δεδομένων

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται με τη χρήση πιστωτικών, χρεωστικών, prepaid καρτών ολοκληρώνονται μέσα στο ασφαλές online περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας και εμείς δεν κρατάμε ποτέ κανέναν στοιχείο καρτών σου.
Το μόνο που θα σου προτείνουμε για την ασφάλεια των δικών σου στοιχείων είναι να κάνεις αποσύνδεση από τον λογαριασμό σου μετά από κάθε επίσκεψη στο lovel.gr καθώς και να κρατάς κρυφό τον κωδικό σου και να τον αλλάζεις σε σχετικά συχνή βάση. (Καλά όχι και κάθε εβδομάδα αλλά πχ μέσα στο εξάμηνο καλό θα ήταν)

Μπορώ να έρθω σε επικοινωνία με δημιουργούς για κάποιο προϊόν;

Φυσικά. Το lovel.gr σου δίνει την δυνατότητα να έρθεις σε επαφή με κάποιον δημιουργό μέσα από τη σελίδα του προϊόντος πατώντας στην επιλογή ‘Ρώτησε για το προϊόν’. Θα εμφανιστεί μια φόρμα επικοινωνίας και το μήνυμά σου θα πάει προς τον δημιουργό καθώς και την ομάδα του lovel.gr

Ο δημιουργός θα λάβει το μήνυμά σου μαζί με τα στοιχεία που θα δηλώσεις στη φόρμα επικοινωνίας και θα σου απαντήσει. Ο λόγος που θέλουμε να βλέπουμε και εμείς στο lovel.gr τις επικοινωνίες μεταξύ επισκεπτών και δημιουργών είναι για να διασφαλίσουμε την ομαλή εξυπηρέτηση καθώς και για να είμαστε σίγουροι ότι όλα προχωράνε με τον απαραίτητο επαγγελματισμό και νόμιμα.

Στις επικοινωνίες από επισκέπτες / πελάτες προς δημιουργούς αλλά και το αντίστροφο η ευγένεια επιβάλλεται.

Έχει καθυστερήσει η παραγγελία μου, τι κάνω;

Κάθε προϊόν έχει το δικό του χρόνο προετοιμασίας πριν την αποστολή. Στην σελίδα του εκάστοτε προϊόντος αλλά και στο email που θα λάβεις με την παραγγελία σου κάτω από κάθε προϊόν μπορείς να δεις τον χρόνο προετοιμασίας του. Εκτός από τον χρόνο προετοιμασίας ενός προϊόντος χρειάζεται και η courier 1-3 εργάσιμες ημέρες μέχρι να στείλει το προϊόν σε εσένα. Αν το προϊόν σου έχει καθυστερήσει πέρα από τους χρόνους που αναφέρονται στείλε μας ένα email στο [email protected] και θα το λύσουμε άμεσα!

Λάβε υπόψιν σου ότι αν έχεις κάνει παραγγελία διαφορετικά προϊόντα είτε από διαφορετικούς δημιουργούς είτε από τον ίδιο το κάθε ένα έχει δικό του χρόνο προετοιμασίας. Εφόσον δεν έχει γίνει κάποια επιπλέον συνεννόηση με τον δημιουργό από εσένα ώστε να τα παραλάβεις όλα μαζί το κάθε ένα θα έρθει στον δικό του χρόνο.

Έκανα παραγγελία και δεν έχω λάβει email επιβεβαίωσης

Επιβεβαίωσε ότι το email που έχεις δηλώσει κατά την εγγραφή σου είναι σωστό και σε ισχύ και αν δεν λάβεις email αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου, επικοινώνησε μαζί μας στο [email protected] Σε σπάνιες περιπτώσεις μπορεί το email με την παραγγελία σου να έχει πάει στα spam σου οπότε ρίξε και εκεί μια ματιά πρώτα.

Έχω κι άλλες απορίες - προτάσεις - παράπονα - θέλω να βγούμε για καφέ

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία, απορία, παράπονο κλπ που δεν αναφέρουμε σε αυτό ή σε άλλα κείμενα του lovel.gr μπορείς να μας στείλεις ένα email στο [email protected] και θα σου απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.